vineri, 23 aprilie 2010

Perle Vodafone

Spuneti ca sunteti sotul? Si de ce va cheama altfel?
Pai, ea nu a divortat de primul si traim si noi asa.

Eu am inteles ce ati spus dumneavoastra, dar creditu’ meu ce face? Se
darama de tot?

Mai vreau si eu PUK-ul odata!
Ce s-a intamplat?
L-am scris pe nisip, dar a trecut un drac de copil si l-a sters.
Pai si acum se poate intampla.
Nu, ca acum am intarit cu apa si am batatorit locul cu lopatica lu’
fiica-mea.

Am si e u un Ericsson 1018 si am intrat in meniul 7-7.
Da, si?
Pai, de ce am intrat acolo?

Aveti factura detaliata?
Cred ca da, ca mi-o aduce postasul acasa.

Meniul telefonului cum este? In limba romana sau in engleza?
In dreapta.

As dori sa reziliez si eu contractul.
Si care ar fi motivul rezilierii?
Ieri mi-am pus telefonul la incarcat si dupa o ora a explodat!

Deci, pentru anularea redirectionarilor, trebuie sa mergeti in
meniul “Configurare apeluri”?
Tacere.
Ati inteles?
Da, deci ma duc inapoi de unde l-am luat, acolo in Tineretului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu